سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خرید ترموود ایرانی از چوب فروشی ددی وود

خرید ترموود ایرانی از چوب فروشی ددی وود

خرید ترموود ایرانی مرغوب از فروشگاه معتبر!

خرید ترموود ایرانی اگر از فروشگاه معتبر انجام نگردد، می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. چراکه برخی از افراد سودجو، چوب ترمووود نامرغوب را به مشتریان می‌فروشند. لذا از  این رو قصد داریم تا در این مقاله شما را با انواع ، مزایا و کاربردهای ترموود و همچنین معتبرترین فروشگاه ترمووود ( فروشگاه ددی وود https://Daddywood.shop ) که دارای بهترین قیمت ترموود میباشد آشنا نماییم.

معرفی ترموود

ترموود یک متریال چوبی است که امروزه در صنعت ساختمان‌سازی بسیار کاربرد دارد. این متریال ویژگی‌هایی دارد که این ویژگی‌ها باعث شده بین طراحان محبوب شود.

به این چوب نیز چوب ترمو گفته می‌شود. در فرآیند ساخت چوب ترموود، از مکانیزم پیشرفته حرارت استفاده شده که باعث افزایش استحکام و ماندگاری آن می‌شود.

خرید ترموود ایرانی, ددی وود, ترمووود, خرید ترمووود

تاریخچه چوب ترموود به دهه 1930 باز‌می‌گردد که اولین‌بار در کشور فنلاند جهت بالا‌بردن مقاومت چوب با روش خاص ساخته شد. بنابراین، این کشور جزء پیشتازان صنعت ترموود محسوب می‌شود.

کشور فنلاند یک مرکز انجمن تحقیقاتی ترمو تحت عنوان VTT تاسیس کرد که در این مرکز به تحقیقات در این زمینه پرداخت. نتیجه این بررسی‌ها، تولید چوب ترموود بود که امروزه کاربردهای بسیار دارد. بعد از فنلاند، کشور‌های آلمان و کانادا نیز وارد این صنعت شدند.

این نوع چوب در ایران با کیفیت های مختلف نیز تولید شده و به ‌فروش می‌رسد. به‌ همین دلیل در ادامه می‌خواهیم شما را در خرید ترموود ایرانی یاری دهیم.

انواع ترموود

برای خرید ترموود ایرانی باید با انواع آن آشنا شوید. ترموود از نظر روش تولید و نوع چوب  به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که اعم است از:

ترمو اس (Thermo- S)

این نوع، از مدل‌های پرکاربرد چوب ترمو است که پایداری آن به نیاز مشتری بستگی دارد. حرف S در این دسته حرف اول کلمه Stability به معنای ثبات و پایداری است. در نتیجه این چوب در برابر شرایط محیطی مقاوم و پایدار است.

به همین ترتیب، در فرآیند ساخت این دست چوب ترمو تا دمای 180 درجه سانتی‌گراد حرارت داده می‌شود تا مقاومت آن افزایش یابد. در نتیجه محصولاتی که با این فرآیند ساخته می‌شوند براساس میزان رطوبت محیط بین 6 الی 8 درصد ممکن است تغییر ابعاد یا تورم داشته باشند.

این نوع چوب از درختان برگ‌ سوزنی ساخته شده و در وسایل منزل مانند مبلمان، اتصالات در محیط خشک، در و پنجره، استفاده می‌شود. همچنین نوع پهن‌برگ آن در مواردی همچون کفش پوش‌ها، مبلمان فضای شهر و سونا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که این نوع مصالح، در نمای ساختمان کاربردی ندارد زیرا در نما مقاومت زیادی نداشته و برای نما بهتر است از مدل دیگری استفاده شود.

خرید ترموود ایرانی, ددی وود, ترمووود, خرید ترمووود

ترمو دی (Thermo- D)

این مدل از ترمو در مقایسه با نوع اس عملکرد بهتری داشته و برای مکان‌های مختلف بیشتری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل ترموود دی به‌علت مقاومت بیشتر در نما کاربرد دارد و کاملا ایمن است.

حرف D مخفف کلمه Durability  بوده و به معنای دوام است. برای ساخت این محصول، آن را در دمای 220 درجه سانتی‌گراد حرارت می‌دهند که باعث بالارفتن استحکام آن در شرایط محیطی مختلفی می‌شود.

در این پروسه دوام چوب افزایش می‌یابد و از آنها می‌توان در محیط‌های باز مختلف استفاده نمود. با توجه به میزان رطوبت و شرایط دمایی، این متریال بین 5 الی 6 درصد تغییر اندازه و تورم دارد.

این چوب در ساخت مکان‌های بیرونی مانند ساخت درب‌های ورودی، چوب نما و دیوار، تابلو چوبی، سونا، سرویس بهداشتی، حمام و فضای مبلمان شهری کاربرد دارد.

ترمو نوع دی در نمای خارجی استفاده بیشتری دارد اما در ساختمان‌ها هم استفاده می‌شود. همچنین در حمام یا سرویس بهداشتی نیز قابل استفاده است.

انواع ترموود بر اساس گونه چوب

در این بخش انواع این چوب را از نظر گونه چوب بررسی می‌کنیم.

ترموود با نوع چوب نرم (soft wood)

این نوع چوب نرم و ضعیف است که از درختان سوزنی همچون سرو، صنوبر و کاج ساخته می‌شوند. ترموود نرم چوب در مقایسه با چوب‌های دیگر ضعیف‌تر بوده و کمی شکننده‌تر است. همچنین چگالی کمتری نسبت به چوب نرم دارند.

این چوب‌ها دارای وزن سبکی هستند و قیمت ارزانی دارند، در نتیجه از آنها در نمای ساختمان استفاده می‌کنند. اما با این حال اگر از آنها تقویت و مراقبت نشود، احتمال آسیب‌دیدگی ترموود چوب نرم بالا می‌رود.

ترموود با نوع چوب سخت (hard wood)

چوب سخت نوع دیگری از چوب ترمووود است که از لحاظ ساختاری به نوع نرم آن شباهت دارد اما مقاوم‌تر است. این ترمو‌ها برعکس چوب نرم، از درختان پهن‌برگ مانند گردو، صنوبر، بلوط، افرا، ماهون، گیلاس، راش و زبان گنجشک تولید می‌شود.

خرید ترموود ایرانی با چوب نرم، برای اجرای نمای ساختمان با طرح‌های ویژه استفاده می‌شود. این چوب باعث دوام بیشتر در مقایسه با مدل نرم خواهد شد.

مزایای ترموود ایرانی

در صورت خرید ترموود ایرانی از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • این چوب وزن کم‌تر و سبک‌تری در مقایسه با متریال‌های مشابه خود دارد.
  • چوب ترموود رطوبت محیط را در حد استاندارد نیاز‌های طبیعی انسان حفظ می‌کند.
  • با خرید ترموود ایرانی، یک نمای مقاوم و با دوام را می‌‌توان فراهم کرد.
  • این متریال در برابر آتش، آب و طوفان مقاوم است.
  • چوب ترمو تجزیه‌پذیر بوده و به محیط زیست آسیبی نمی‌رساند، همچنین در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله نیز مقاوم است.
  • چوب ترموود عایق بی نظیر صدا بوده و در برابر حمله حشرات، ریز ارگانیسم‌ها، انواع و قارچ و کپک مقاوم است.

کاربردهای ترموود

خرید ترموود ایرانی در موارد زیر کاربرد فراوانی دارد:

  • ساخت پله
  • ساخت سایبان
  • تولید انواع کفپوش
  • ساخت درب و پنجره
  • طراحی دکوراسیون داخلی
  • آلاچیق
  • میز عسلی
  • روف گاردن
  • حمام
  • قاب عکس
  • تراس
  • کتابخانه
  • مبلمان
  • انواع و اقسام گلدان‌ها
  • شلف‌ها
  • میز تحریر
  • ساخت کابینت
  • زیباسازی فضای ورودی پاگردها

خرید ترموود با قیمت ویژه از فروشگاه ددی وود

فروشگاه ددی وود یکی از شناخته‌ترین و بهترین عرضه‌کننده انواع چوب ترموود است. شما می‌توانید مرغوب‌ترین خرید ترموود ایرانی را از فروشگاه آنلاین ددی وود تجربه نمایید.

در راستای اطمینان خاطری شما، لیست قیمت ترموود ایرانی به شرح زیر است:

  • ضخامت 9 میل عرض 92 و 112 میل طول 3 و 4 متر: قیمت 350,000 تومان
  • ضخامت 14 میل عرض 92 و 112 میل طول 3 و 4 متر: قیمت 480,000 تومان
  • ضخامت 16 میل عرض 92 و 112 میل طول 3 و 4 متر: قیمت 550,000 تومان
  • ضخامت 19 میل عرض  92 و 112 میل طول 3 و 4 متر: قیمت 640,000 قیمت

جمع‌بندی

خرید ترموود ایرانی، یکی از چالش‌هایی است که خریداران ترمووود با آن رو‌به‌رو می‌شوند. ترموود بر اثر حرارت زیاد تولید شده است که همین موضوع باعث افزایش مقاومت آنها می‌شود.

چوب ترموود در صنایع مختلفی همچون سایبان، ساخت پله، میز عسلی، حمام، شلف‌ها و نمای ساختمانی تولید و عرضه می‌شود. این متریال براساس گونه چوب به 2 نوع نرم و سفت تقسیم می‌شود و لذا فروشگاه ددی وود به عنوان بزرگترین تولیدکننده و عرضه کننده ترموود آماده خدمت گذاری در این زمینه میباشد.

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

2 پاسخ

  1. ممنون از تیم فارسینو بابت معرفی فروشگاه ددی وود – رفتم تو سایتشون خوب بود و مشاوره خرید ترموود گرفتم. ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی